Damla1995 Kizlar elimde kına lekeleri oluşmuş yeni farkettim hatta kokladm kına kokuyo piskoljkmi oyle koktu anlamadimda. Sizlerde bole bisi oldumu nedir bu bilen varmi yikadim cikmadida yattgm yerden ne olmus olabikirki. Sag elimde.
Maya26 Damla1995 valla ben pek böyle şeylere inanmiyorum ama iş arkadaşımında bi tanesine böyle birsey olmuştu 3 harfliler yapıyor diye konuşuyorlardı ama ben dediğim gibi pek inanmadim mutlaka bilimsel bir açıklaması vardır
Yesim619 Damla1995 Bnm ayak altlarimda çıkmıştı.. doktor a gittim bı çeşit mantar hastalığı demişti fisfis kullandım bir hafta içinde geçti ama.internette korkutucu şeyler yazıyor
Azizinannesi2 Damla1995 ne olduğu bilmiyorum ama oğlumda da oldu parmaklari bilek içi falan hoca ya sordum öyle bişey yok dedi bunu söyleyen yeni emekli olan müezzin yıkadık geçmedi en sonunda çamaşır suyuyla yıka geçmezse hastaneye git demişti hastalık belirtisi olabilir demişti çamaşır suyu ile yıkayınca geçti 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
northandmother Damla1995 aynı durumu 2 hafta farklı aralıklarla yaşadım elimde çıktı ilk başta sonra parmaklarımın hepsi daha sonra da kolum da ve omzumda çıktı 2 gün net kalıyordu çıkan yerde sonra gece yatıp sabah kalkınca 2 günün sonunda geçiyordu ne olduğunu bende anlamadım sorduklarımda 3 harflilerin yaptığını söyledi sonra üstüne düşmedim
hukukcuanne_06 Daha bugün birisi yazdı, mantar olabilir dediler sankim pazartesiye bekleyip geçmezse gidin doktora nolur nolmaz🙂
Annecik02 Damla1995 canım benim eltime oldu aynısı ayağının altı. Gece yatiyo sabah bı kalkiyo kına. Aynı şekilde bizde araştırdık üç harfliler yapıyormuş. Ya çok Allah dostu birisin yada Allah’tan uzaklaştın o yüzden olurmus biz öyle okuduk her yerde..
Damla1995 😅😅 ayy şuan gulme geldi sinirden bana 😁😁 tobe dinden uzaklamis olamam yatiom habire dinimi duskunum diye odullendirildimmi neyin kinasi ne alaka. Ayy tobe tobe yarabbm. Ben bekliyim gecer umarim. Bellliki 3 harfliler bana hediye vermis