Mucizem2 13+4 ve 14+4 de %90 kız dedi doktorum ama çokda ümitlenmek istemiyorum. Önümüzdeki hafta tekrar gidicem netleşir inşallah 😍
GlperYurtda Yagmur0256 16 haftalıkken gittik % 90 erkek dedi önümüzdeki hafta netleşir inşallah 🙏🏻💋😘❤️
Busra16 Yagmur0256 benim de yarın randevum var inşallah gösterir çünkü 1 aydır zor sabrettik yarının gelmesini 😔