gamzosgamzos hiç üzülme sevgili anne seni çok iyi anlıyorum herşeyi denemiş biri olarak en çok etki gördüğüm bu ot oldu gaz damlası da kullanıyorum ama bebeğe.inşallah size de faydası olur. Bunların kalıcı olmadığını geçeceğini düşün sabırlı ol sevgini eksik etme ☺️ Ağlamasının gazdan olup olmadığını iyi incele başka birşeyden de ağlıyor olabilir bu arada