
Emrezgi aynı benim kızin görüntüsü 🥰bana kız gibi geldi
Emrezgi Kaç haftalık acaba şuan? Benim bebişin ultrason resmi de aynı nu şekilde de. 😊😊
Emrezgi Aynı benimki gibi biz bilemedik 13 haftadayik ama ben kız hiss ediyorum
Bence kız
OksijenliSu 10 haftalık şu an
Kız
Sena5051 ![] Kimi de erkek diyor kafam karıştı 😊😀(https://)
Bizede bakar mısınız
Ya çok tatlılar Allah sağ salim kucağınıza almağı nasib etsin İnşAllah
Hala 10 haftalık o kadarda bilinmiyor o yüzden Zor
Hayırlısı olsun hakkımızda