MirayveAnnesi22 Geçen hafta aşı oldum 17. Haftamda ilk iki gün bişey yoktu sonra aşırı şişti ağrısı asla geçmiyor kızardı normal mi bu durumu yaşayan var mı cevizden daha büyük bi şişlik kıpırdatamıyorum bile
hamilelikyolculugum MirayveAnnesi22 bende hiç ağrı ya da şişlik olmadı. Sadece ertesi gün ellediğimde biraz hissediyordum aşı yerini. Sağlık ocağına sorabilirsin inşallah kötü bir şey yoktur.
Canpolat MirayveAnnesi22 pamuğa kolonya döküp bastır canım üstüne aşı yerine şişliği alır ara ara belirli saatlerle yap bunu
Zehra65_ MirayveAnnesi22 benimkisi bir ay boyunca şişti morardı hep eşim gördü bu ne dedi direk oraya gittim normal dedi kan topluyor ve şişme oluyor sonra geçti zaten
SeS2019 MirayveAnnesi22 tam ters tepti ve 15 gün ateşler içinde yandım 40 derce hiç bir sekilde düşmedi ateşim cok fenalaştım sürekli serum aldım doktor kovide olabilir ama test yaptım negatif hep
MirayveAnnesi22 hamilelikyolculugum bazı kişilerde böyle olabiliyor dedi bünyeden bünyeye değişiyor dedi ama hiç normal gibi değil bence git gide iyice kızarıyor şişiyor 🤦🏻♀️
MirayveAnnesi22 Canpolat uraz_ve_annesi- hamilelikyolculugum Sağlık ocağından krem önerdiler agrıyı alıyormuş onu alıcam 😭
uraz_ve_annesi- MirayveAnnesi22 bende de öyle oldu şişlik ağrı kızarma sonra morardı gibi bile oldu etrafımda herkesin de öyle olmuş çok ağrıyorsa bir pamuğa kolonya döküp üstüne koyabilirsin dedi ebem bu semptomlar normal karşılanıyor korkmayın
MirayveAnnesi22 Zehra65_ yaa inşallah geçer sol tarafıma yatmaya alışkınım kaç gündür yatamıyorum rahat rahat uyku bile uyuyamıyorum
MirayveAnnesi22 SeS2019 aaa bu daha kötü olmuş ileri seviyeleri aşının yan etkisi benim öyle bi sıkıntım yok sadece kolda agrı şişlik kızarıklık
SeS2019 MirayveAnnesi22 biraz sıcak havlu tuttun ve cok yavaş masaj yapın geçer umarım bir kaç güne 🙏 evet malesef benimki oyle oldu
12_ze MirayveAnnesi22 bende oldum ama ne bir ağrı ne bi şey olmadı bende sizin alerjik durumunuz mu var acaba