Valla kızlar doktorunuza danısın derim korkutmak gıbı olmasın ama benimde oluyordu kasılmalar arada hatta tam anlayamıyorum bıle ksılmamı sıslıkmı ama yalancı kasılmalardır dıye pek ciddiye almamıstım bobrek agrısı ıcın gıtmıstım aslında ben hast ogun nst ıstedi doktorum sancı cıktı nstde alttan muayene etti ıkı hafta once serklaj olmustum zaten yıne acılma hunılesme var dedi yatırdı ıgne ılaç kasılmalar durdu simdi yatıyorum evde kı kullanmadıgım ılac kalmadı 😢adalat progestan zaten hamılelıgımın basından beri prulton ıgne antibyotık duphaston suan kullandıklarım