Kızlar merhaba 37+1 im bugun kısmetse 27 nisana gün koyduk . Ben de 25 nisana kuaförden agda icin randevu aldım ama korkuyorum çok geç mi acaba . Nstde ufak kasılmalarım çıkıyor ve hafif hafif sancılarım da var . Ama daha öncesinde agda yaptırırsam bi de tetiklerse diye korkuyorum çok kafam karistiii . Sımdı cokkk tedirgin agrim oldukça ya kirli gidersem çok üzülürüm diyorum napmaliyimmmmm