Karakuseski bende aynı durumdayım bebegim salı günü 3900 grdi baş ve omuz çevresi normale göre biraz genişmiş 3 cm açıklıgım oldgu halde kanala inmemiş doktor sezeryan önerdi bebeği riske atma diye ve ilk doğumm yarıniçin sezeryan günü verdi bende çok kararsızım çünkü hep normale odaklamıştım kendimi... Beklesem mi diyom ama ailem eşim doktorun söylediklerinden dolayı bekleme çocuğa bişe olur diyor.. Galiba yarın oğluşuu mu kucağıma alacam 39+3 te Rabbim cümlemiz için hayırlısını versin