Elfsngr Selam kızlar 35 haftalık hamileyim bugün kontrol vardı bebeğimin herşeyi normal ilk nst yapıldı hareketli bir sorun yok karın çevresi dışında bütün ölçümleri güzel kan akislarindan kaynaklı bir sorun yok ama karın çevresi 2 hafta geri çıktı. Doktorum beslenme kaynaklı olabilir dedi zaten kritik eşik geçildi artık haftada 1 çağırdi kontrole sıkı takip edeceğiz anne karnında ne kadar kalırsa o kadar bizim için iyi dedi. Protein ağırlıklı beslenmemi söyledi . Bu durum başına gelen var mı varsa bebeği nasıl doğdu sorun yaşandı mı biraz canım sıkıldı :(
Hatice0606 Elfsngr vala ilk gebeliğimde bu durumla karşılaştım ve çok korkmuştum küçük doğcak diye korkuttular 3.300 doğmuştu normal boyuda 50 cmi bi sorun olmadı ztn gec döllenmeden dolayı hep 1 hafta geridendi . 2 gebeliğimde de aynı durumla karşılaştım bi sağlık problemi yok görünüyor sadece 2 hafta geru çıkıyor karın bölgesi. O yüzden rahatım sende rahat ol bi sorun olmaz doğumda da . Sağlıklı olsunlarda kilo alırlar elbet
Kuzuannesi Elfsngr bende bebeğimin kilo alması yavaşlayınca balık yağına başladım kesinlikle işe yarıyor hemen alın derim. Her gün 1 yada 2 tane muz yedim , avakado, çerez, et, tavuk bunları tükettim. Faydasını gördüm. Size de öneririm 🌸
Elfsngr Hatice0606 çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur bakalım cumartesi kontrol var nasıl ilerledi bu hafta baya dikkat ettim yediklerimede
Hatice0606 Ha bu arada ben miyyon yapılıyım 😊 doktoruh biri ddi sen nesin ki senden ne çıkcak korkmana gerek yok sen gibi miyyon olcak demişti aynıda öyle şuan kızım 😊
Elfsngr Kuzuannesi bende balık yağı dışında hepsini tüketiyorum bakalım inşallah güzel sonuç alırız 🙏🏻balık yağı olan bir vitamin kullanıyorum gün aşırı doktorumun önerdiği
Frdvsdru Benim de 33 haftalıkken doktorum aynı şeyi söyledi suan da 36 haftalığım toparladı haftasıyla aynı gidiyor çok şükür bence takılacak bişey yok sizinki de toplayabilir gelişimi normal gidiyorsa hiç üzülmeyin sağlıkla doğsunlar inşallah 🌸