Careermum eşin anlayışlı biriyse söylemende sakınca yok bende aynı şekilde evde birileri varken düzenim bozulduğunda karşımdakini çok sevdiğim halde strese giriyorum elimde olmadan sürekli ortalığı düzenliyorum eşimde bu huyumu biliyor sürekli bana yardımcı oluyor ☺️ Kendi aileme de böyleyim , onun ailesine de , arkadaşlarıma da ☺️ O yüzden sıkıntı olmuyor bizim aramızda ama senin eşin ne der bilemiyorum o yüzden eşine göre hareket et. Bu arada hala kan davası mı kaldı ya bizde doğuluyuz annem de babam da yani ne bileyim böyle bit şey görmedim duymadım 🤦🏼♀️