Normalde 36+0 iken kontrolde 35+6 cıktık bu defa ..başı 1 hafta ilerde iken boyu 1 hafta geride ..bu şekilde olan var mı acaba ? Doktor iki haftaya kadar farklı çıkması sıkıntı olmaz normal dedi .. kilomuz 2822 ,boyumuz 46 cm minik kuzugumun..boy genetik olduğunu düşünüyorum ama yine de ileri gitmesi için bir şey yapabilir miyim acaba 🙈🤗 takviye vs ..