Aslii_rc Herkese selam güzel anneler, benim bir sorum olucak doğumdan sonra bu çikolata dağıtımı falan mecburi bir şey mi neden yapılıyor merak ediyorum yapmayanlar var mı ?
Tomurcukanasi Aslii_rc mecburi mi derken? Sizin yapacağınız herşey size kalmış hanım efendi. Adet töre gelenek alışkanlıklar bunlar boş iş.
Bayancorek Aslii_rc Zorunlu değil, tercih meselesi. Ben yaptırmayacağım, eşimle hoşumuza gitmiyor öyle şeyler. 🙈
12_ze Aslii_rc biz cinsiyet öğrendik baklava aldık aldığımız baklavayı bile beğenmedi eşimin tarafı o yüzden böyle çikolata vs dağıtsam da kendi ailem için dağıtırım kesinlikle onlar için daha bir şey almam
Aslii_rc Tomurcukanasi Bu düşünceleri görmek beni mutlu ediyor gerçekten, yok kırmızı taç olmadan olmaz yok hediyelik yok çikolata 😩🙏🏼
Aslii_rc Bayancorek Dimi sadelik en güzeli rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bütün bekleyenlere 🤲🏻
Tomurcukanasi Aslii_rc ona yapacağım masrafı evimde mutfağıma birşey alırım valla. Hayat çok pahalı. Boşver sıkma canını. Sen ne istiyorsan nasıl istiyorsan öyle yap. Kimsenin cebinden çıkmayacak sonuçta senin cebinden çıkacak. Bende eşim de hoşlanmıyoruz böyle şeylerden. Kaynanam tarafı çok gelenekçi. Böyle aileye böyle gelin diyorlar benim için. 😆
ikicocuklubiranne Aslii_rc kırmızı taç takmadım. Oğluma sarı tülbent örtmedim 😅 çikolata yaptırdım o da kendi içimden geldiği için
Aslii_rc Tomurcukanasi ya evet bencede artık insanlar bu kafadan çıkmalı her anne baba nasıl istiyorsa öyle yapar babanneler dedeler falan nerden karışma hakkı buluyorlar anlayamıyorum o kadar yazan çok ki burda bu konular hakkında Allah herkese yardım etsin gerçekten 🤲🏻
Tomurcukanasi Aslii_rc Bazen o kadar zorluyorlar ki herşeyi. İnsan dayanamayacak hale geliyor. Seni çok iyi anlıyorum.
Erva94 En gereksiz gördüğüm şeylerden birisidir😌yok çikolata yok hastane odası süslemesi yok isimli hastane çıkışı ne gerek var böyle şeylere? Yapan yapar ama artık öyle bi algı oluştu ki sanki olmak zorunda gibi. Bana aşırı saçma ve gereksiz geliyor
Aslii_rc Erva94 dimi tamamen aynısını düşünüyorum sade olucak ya gerçekten bi çok şey o kadar gereksiz ki bazıları hiç farkında değil ama o kadar abartılı yapıyorlar ki bebek daha yeni dünyaya gelmiş boğuyorlar bütün bu geleneklerle