Sumeyra12 Merhaba arkadaşlar doktor bebek için yumurta takibi yapmak istedi üç yumurtam oldıgunu ve klomen 50 Mg basladı ama burda okuduğun yorumlarda kist yaptığını öğrendim 50 mg kist oluşur mu
Kvser Sumeyra12 ben 3 ay kullandım kirst döllenmemiş yumurtayla oluşuyor doktorum adet olduğunda onu da atarsın demişti kist falan oluşmadı çok şükür . İnşallah size faydası olur ben kaç kez kullandım hiç bir problemimiz yoktu olmadı geçtiğimiz ay rahim filmi çekildim şükür o da temiz çıktı .
Prensesmelek Sumeyra12 bende 4 ay kullandım bırsey yapmadı kist vs ama gebelıkte olmadı mlsf Ben femara ile ilk ayda hamıle kaldm🤲☺️💕