15 günlük oğlum var sık sık emziriyorum çok şükür sarılığımız yok ama dün gece çok emdi fazlasını sut olarak disari attı emerken 1 2 saat sonrasında kusma refleksi gösterdi ama kusmadi onun yerine kendinden geçti yan çevirdim kendine gelmesini sağladım ama çok korktum neden kendinden geçmiş olabilir birde emdikten sonra bazen çok derin uyuyor uyandırmakta zorlanıyorum uyuduğunda 3 4 saat uyuyor ben emzirmek için uyandırıyorum ve uyurken bezi hiç kirlenmiyor normal bir durum mu ilk bebeğim o yüzden bilmiyorum