Acemianneee08 izobellaaa-_- canım acele etme derim 19. Haftaya kadar bizede Erkek dediler 20. Haftada detaylı ultrasonda kızımız olacağını öğrendik
Pcoslubiranne izobellaaa-_- bana da cok gostermiyor ama yuzde 60 70 erkek dedi.14+5 de. 2 hafta sonra kontrolum var o zaman netlesecek insallah.
haticerabia45 haklisinesracim tıp hiç bir zaman yüzde yüz diye teminat kesinlik.vermezmis ya ordan kırdı kesin 😂😂😂
twinboymama haklisinesracim benim doktorum bacak arasını çok net görüyorum deyip ultrason fotoğrafı da verdi. ’hiç %100 demiyorum hâşâ Allah’ın bir hikmetine bakar’ demişti. belki bu doktor da böyle düşünüyordur 🙂
Busme Acemianneee08 Ya gerçekten mi ondortcu haftadayım banada yüzde yüz erkek dediler ama hala bir yanılma payı vardır belki diye düşünüyorum🤣
tugbadipi Acemianneee08 bişey soracağım. Bende 13. Haftadayım doktorum %90 erkek dedi ve cinsel organı şak diye belliydi yani. Şu durumda değişme ihtimali, yani yanlışlık payı olabilir mi
izobellaaa-_- gorky 15 haftadayız 16 olacağız 2 gün sonra dün gittim erkek dedi 99 pipisi var gibiydi
-MinikveAnnesi- izobellaaa-_- bizimkinin yapısı da erkek gibi duruyor pipisini de 3 seferdir görüyoruz doktor en son kontrolde erkek demistim demi hala erkek diyor 😂😂😂
izobellaaa-_- Pcoslubiranne doktor bakar bakmaz gördüm dedi sonra muhabbet ettik iyicene bakayım dedi baktı baya 99erkek dedi😇😂
izobellaaa-_- haklisinesracim yok canım vermedi sadeve bacaklarını açıp kapıyordu zAten doktor kemikten anlıyormuş görümcem ve bütün çevremiz bu doktordan paket almış hepsi kemik yapısından bilir cinsel organını görmesine gerek yok dedi
Eslemim34 izobellaaa-_- Hafta erkek 20. Hafta kız olduğunu öğrenen ben☹️ Herşey olablr o yüzden alışverişi şimdi yapma biraz daha büyüsün hala erkek derse yaparsın 28+4 hala kız
Busme Eslemim34 O haftalarda nasıl yanılma oluyor acaba benimde ikinci gebeliğim ilki erkek bu da erkek yüzde yüz erkek dedi doktorum ama belki bir yanılm payı vardır diye düşünüyorum hep😅
Nuriay Eslemim34 aslinda doktor ve ultrasonun eski ve daha gelismis olmasindan kaynakli diye dusunuyorum. Cunki ben 14 haftama yeni girmistim ozele gitdim yani pipisini doktor gozume soktu bildigin.ultrasondan anlamayan ben kabak gibi gordum.vede degismedi
haklisinesracim izobellaaa-_- kemik yapısından cinsiyet tahmini yapabilir de o biraz attım tuttu olur bence. Kaan kocatepe bacak arasını görmeden kesin demeyin diyor mesela.
Eslemim34 izobellaaa-_- Devlet hastanesi erkek dedi bi hafta sonra özele gittim oda kız dedi hala kız devlete gidiyorum şuan.