Merhaba anneler 36 günlüğüz üç gündür akşam iftardan bi başlıyor sabaha kadar uyumuyor uyusada mıkırdanıyo sürekli normalde emer uyurdu hep gece uyumasa gündüz uyurdu şimdi gündüzde hep bi huzursuz gazda çıkarıyo aslında ona yardımcı olamadığım için kendimi berbat hissediyorum ve çok yoruldum huymu değiştiriyor yoksa bi sıkıntısı mı var aynı durumda olanlar varmı neler yapıyosunuz 😓