SunnyG MR’da radyasyon yok diye biliyorum ama tomografide var. Koridorda bekledim sadece. Film çekilen yere girmedim. Çok saçma ama bişey olmamıştır değil mi, koridor sonuçta. 27 haftalık hamileyim.
Sedefoznur SunnyG odaya girmen sorun yaratır dışarda olman herhangi bir problem yaratmaz için rahat olsun 😇
BusraOzhan SunnyG ben kızımı ultrasona götürdüm aynı katta MR tomografi röntgen çekiliyormuş. Heryere hamileler koridorda bile beklemesin yazmışlardı ama kızımla yalnız olduğum için mecburen koridorda bulundum
CansuDRY SunnyG Bunu doktorunuza danıştınız mı? Koridorda ne kadar beklemiştiniz? Her yere koridorda beklemeyin yazmışlardı, diyen var. Benim beklediğim yerde de öyle bir uyarı yoktu.
kubumom Ben koridorda öyle bi yazı görmedim hiç. Geçen hafta cuma gittim tomografi çektirdim kayınvalideme içeri girmeyin yazıyordu… Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah içeri girmedikten sonra
CansuDRY SunnyG Bugün oğlumu tekrar ultrasona götürdüm. Rönntgenle yan yanaydı. Tomografi de o kattaydı. Ultrasonda çalışan kız da hamileydi. Sorun olsa onu çalıştırmazlardı.😊🙏🏻
Princessmom SunnyG benm gittiğim hastanede kan tahlili yeri ile tomoğrafi flan yanyanaydı bit sorun olacak olsa değiştiririlerdi sanırım ve kızım 3 yasnda bir sorunda olmadı 😁