halekayaa canım 19+1 benimde çok şiddetli değil tabi ama hafif elini ayağını bir uzvunu sürtmelerini hissediyorum uyanınca sırt üstü yatıp elini karnına koy ve hissetmeye çalış artık bi yerde şişlik sertlik hissedebilirsin muhtemelen ya da şöyle diyim balon patlamış gibi içinde ben şeye benzetiyorum ufakken bi oyuncağım vardı içine deterjan ve su doldurup çalkalayıp sapıyla baloncuklar çıkarırdık o baloncuk patlaması gibi bişiy 🙏🏻