Selmad 6+3’üz. 2 gün sonra randevum var kalp atışı için gelin dedi. Sizce duyabilir miyizz? Bu haftalarda olup duymayan var mı
yagmurrrra Selmad gününüzle uyumluysa gelişimi geç döllenme olmadıysa duyma ihtimaliniz var ben 6+5 diye gittiğimde duymamıştık çünkü 5+6 çıktı ultrasonda sonraki hafta duymuştuk yani duymasanızda endişelenmeyin normal
ed1112 Selmad Ben duymuştum ama doktorum zayıf olduğun için duyabiliriz demişti normalde 7 8 de duyuluyor dedi