Selam kızlar. Haftalar ilerledikce benek baskı yapıyor biliyorum ama yine sormak istedim. Bankacıyım tüm günde oturarak çalısıyorum. Göğsümün hemen altında küçük bi yer sanki ezilmiş gibi arada haffi hafif ağırıyor acaba bebek mi mideyi ittirdikce oldu bilemiyorum doktorumada soracağım dünden beri sızı var ayrıca. Benzer durumu yaşayanlar oldu mu?