Habus o gıttıgım doktora asla guvenmıyorum çünkü kendı Doktorum degıl dün bana sağlıksız gebelık dedı çök yanlış konuştu
Ve geçen hafta gıttıgımde alttan bakıcam dedı hocam alttan baktırmaya korkuyorum dedım bısey olmaz dedı baktı kanamam arttı ve dün hmmm goremıyorum alttan bakalım dedı hocam bebekte sorun mu var dıyorum cevap yok bu sefer baktırmadım yarın kendı doktoruma gıdıcem kendı doktoruma herseyı attım sorun yok gel bakalım dedı oğlanda da kanaman var dedı endıse etme