Sibeelllllll ilk hamileliğimde öğrendiğim günden beri doğuma kadar:Lierac,palmers,hindistan ceviz yağı,duştan sonra bebek yağı,zeytinyağ düzenli ve devamlı kullandım.Çok para döktüm.Sonuç:Son 10günde çatır çatır çatladım..Demişlerdi inanmamıştım; istediğin kadar kullan genetiğinde varsa çatlarsın diye aynen öyle oldu. Şuan hamileyim hiç bi şey kullanmıyorum ,kullanırsam da en fazla bebe yağı sürer geçerim.Mühim olan bölgenin nemli olması nasılsa ,o kadar paralar dökmem artık😅😅