Selam arkadaşlar,bu durumu yaşayan ve ya bilen bana yardımcı ola bilir mi?
Doğum kontrol hapı kullanıyorum,kullandıktan sonra adet olacağım.Adet sonrası hamile kalabilir miyim?
Yani sonuçta ilaçla adet görücem ilişkide korunmama lazım mı degil mi? Yoksa adet oldum normal ilişki yaşayıp hamile kala bilir miyim?