92-anne şuan zaten 7 haftaligim kuzum daha yeni gittim doktor öyle söyledi bense ısrar etmedim yani kalbinin attığını görmek yetti bana zaten daha çok küçük bende zararlı olduğunu düşünüyorum bir sonraki randevum 4 hafta sonra 10-11haftalik oluyorum doktor o zaman bir sakınca görmüyor 3. Aya doğru ilerledigim için o zaman gümbür gümbür dinletirim dedi.. yani doktorlar en iyisini bilir bazı doktorlar daha 5 haftalikken vajinal yolla dinletiyor bazıları 3 aya kadar pek tercih etmiyor ama ben zararı olduğunu düşünmüyorum sadece bana göre de daha 6+5kucuk geldiği için bende ısrar etmedim kalp atışını duymaktan daha önemli gelişimi gördüm ya o bana yeter 10 -11 haftada dinliycez allahin izniyle