Kızlar ben çocukluğumdan beri hep bebekler sevdim, evlendm hemen olsun dedim 7 ay sonra oldu ama hem çok mutluyum hem tedirgin. 4 aylık bebeğim şuan.Çocuk olunca hayat tamamen değişecek, ona yetebilecek miyim , kendi karnımı zor doyuran biriyim ben eşimle birlikte yaparız herşeyi, ama bebek olunca onu doyurmak falan, hasta olması beni çok korkutuyor. Lütfen deneyimi olanlar yaZsın linçlenmeye hiç halim yok. Gerçekten tabiki istiyorum bebeğimi hayallerim var ama korkularımda var .