Mustafaninannesi benim de oğlum olacak.o haftadayken detaylıda bebeğimin böbreğinde büyüme gördü doktor. İki böbrek de 5 olmuştu. Ama perinatoloji uzmanı erkek bebeklerde çok sık rastlandığını ilerleyen haftalarda genelde tekrar normale döndüğünü söyledi. Geçmezse ilk yıl bebeği kapalı böbrek ameliyatı yaptıklarını söyledi. İnşallah küçülür dedik ama gittikçe büyüdü. doktorumuz her muayenede böbreğe de baktı. 37. Haftada birden eski haline dönmüştü böbreği çok sevindik. İnşallah sizinki de Eski haline döner