Sizin anlattığınız belirtiler bende yeni başladı bende 34 haftalığım. Bebek dogum pozisyonunu almışlar hanımlar. Normalde benim kızım yan duruyordu doktor suan yan duruyor daha almamış pozisyon demişti. Son bir haftadır başı sol da kasiklara daha yakın ve sag da ayaklar hep kasılınca karnım yatay oluyor almış pozisyonu bir de lavabo ihtiyacı sık sık olmaya başladı oda gidiyorum azıcık bir sey ondan da anlıyorsun dogum pozisyonu aldığını.