Zuhalkorkmaz2205 [bilinmeyen] 1 tane yetiyomuş. Zaten ilk iki üç gün yoğun oluyomuş kanama ondan sonra eve gelince normal pedlerden kullanılıyo genelde
Sultan42 [bilinmeyen] ben normal Doğum yaptım bi pakette 10adet çıkıyor kullandım ikinci paketi aldım onunda yarısına kadar kullanmıştım yetmiyor Yani şuan ikizlerime Doğum yapacağım iki paket aldım
Haticeee [bilinmeyen] üç dört kutu almıştım ama hiç kullanışlı değil onun canbebenin kilot bezleri var büyük çok çok işime yaradı herkese tavsiye ediyorum kenarından da yırtıp atıyordum yoğun kanama için çok iyi oldu
Haticeee ZeyooZ sezeryanla doğum yaptım özellikle ilk iki gün kanama çok oldu emiciliği az geldi ve taşma yaptı hemen diğerinden aldık çok rahat ettim