DenizzzT 15+3 haftasonu dr kontrolümüz var, benimde karnım sadece yemek yedikten sonra çıkıyor 😂 2 saat sonra hafif ayva göbeği bazılarının maaşallah bu haftada bile çok belli bir an önce isteyen herkes sağlıkla hissetsin bebeğini inşallah ☺🙏🏻
Lamelif Sulegorkemakyol normal diyor valla benim boyum 180 cm ve ben 58 cm doğmuşum inşallah bebeğimde bana benzemiştir 🙏🏻😍
Sulegorkemakyol Lamelif ozaman normal biz normal boylarda hatta minyon yapili bir kari kocayiz benim baba tarafim biraz boylu esim tarafi hep kisa biraz garip geldi eger boyle devam ederse dogumun erken olabilir dedi doktorda o yuzden merak etdim