Yasemibrahim Kubgkm son adetim 18 ocaktı perşembe günü 13+2 olcaz kontrolüm var ögreniriz Die düşünüyorum kızımda da aynı doktora gitmiştik 13 +3 de ögrenmiştik ☺️
ikimelekannesii22 Kubgkm 14+4 haftalığız 💕 2 hafta sonra cinsiyetimiz kesinleşicek 12 haftalıkken erkeğe benziyor demişti doktor 😌
Habus Kubgkm 11+5 de kesin kız dedi doktorumuz. Şu an 14+1 iz. Ayın 27 sinde kontrol var bakalım değişmez inşallah 😍