Kubgkm Kızlar cinsiyet öğrendiniz mi kız mı erkek mi bebişiniz . Ben dün öğrendim 14+6 da kız bebeğim oluyor son adet başlangıcım ocak 1 di 💕💕
Nurgl34 Kubgkm benimde 11+4 de kız dedi şuan 12+3 çok erken söylediler hiç güvenmiyorum 😂 son adet tarihim 19 Ocak 😇
Lavanta27 Kubgkm valla daha 12+3 üz sabırsızlıkla bekliyorum ama herkez erkek tahmininde bulunuyor bende erkek hiss ediyorum hadi hayırlısı inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi😊😍🙏🏻
ikicocuklubiranne Nurgl34 tecrübeli bir doktorsa bebişte kendini gösterdiyse söyleyebilir☺️ 12. Haftada öğrendim bende oğlumu
Nurgl34 Kubgkm eşimde öyle hevesli kızı olacağı için bugün diyo pazartesi tekrar gidip baktıralim 13 haftalık olsun tekrar gidicem kontrole değişecekmi bakalım😂😂
Ays_cskn Kubgkm Aslinda hissiyatim yok bu konuda cok tuhaf biraz riskli gectigi icin belkide pek düşünemiyorum bu konuyu, esim kiz istiyor qma hangisi hayirlisi ise o olsun🥰🥰
Kubgkm Lavanta27 rabbim gönlündekini versin canım çok da bağlanma hayal kırıklığı gibi bişey oluyo sonra 👼
Nurgl34 ikicocuklubiranne banada gösterdi bacak arasi ful açıktı ama bakalım 1 hafta sonra tekrardan gidicem 😇😇
Lavanta27 Kubgkm çok sağol canım.Doğru söylüyorsun aslında .Bebeğimle konuşurken elimle severken hem kızım diyorum hem oğlum😁 bunuda doğrumu yapıyorum bilmiyorum ne olursa olsun ya ikisinede razıyım sağlam olsunlarda esas olan bu😊🤰🏻
Edabykl Kubgkm bende hemen hemen ocak gebesi sayilirim 15+6 rüyamda hep erkek görüyorum bakalim ne olacak merak icerisinde bekliyoruz 🙈😂
doee2022 15+2 bugün ayan beyan gördük 🤣 erkek 2 hafta önce fetal dna testinde de erkek olduğunu öğrenmiştik zaten