Ciceekanne Evet canim cok normal 🥰 endise etmeni anliyorum anneler bas tacidir benim annemde kac senedir bu sekil devam ediyor henuz tamamen kesilmedi ayrica kesilmemesi kadinlar icin daha avantajli cunku menapoz kilo,ates ,siskinlik,gibi yanlari oluyor malesef ❤️