AylinKara mrb 1120 liralık naptılar acaba merak ettim?perinolog mu baktı?ben uzman radyolog baktirmistm 400 liraya…ilgilenme ve her bilgisini özenle söylemesi mevcuttu..Renkli olarak bebeğimi gösterdiği cihazda çok iyiydi…ve doğdu ordaki resimle birebir aynıydı:)hatta ikili testinde aynı Dr yapmıştı o zaman çok küçük olmasına rağmen cinsiyetteki yorumunada %99 oran verdi ve doğru çıktı.Radyolog da işini iyi yapan biri ise her konuda tatmin edici muayenesi oluyo..size verilen fiyat bana çok fazla geldi açıkçası..herkesin kendi tercihi..fakat ben daha az ödeyip çok memnun kalmıştım daha fazlasına ödeme gücü olmayanlarda olabilir onlara örnek olması açısından yorum yapıyorum sadece…Özellikle perinolog’a yönlendirme okunmadı müddetçe bir radyolog ilede yeterli bilgi alinabiliyo..ki iki bölüm arasındaki bariz fiyat farkını vermeye gerek kalmadan..