Kızlar günaydın. Adetime 4 gün kala test yapmıştım, ovulasyonun 13. Gününe denk geliyordu. Çok silik çıktı. Adetime iki gün var. Aşırı derecede sağ bacağım ağrıyo böyle inanilmaz bir ağrı bilekten yukarısı içten içten 😬 böyle bir belirti olabilir mi yoksa bacağım böyle ağrımaya devam ederse doktora gidicem ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum çıldırmalık 😅 göğüs sizlamasi cilt hassasiyeti kaşıntı kızarma depresiflik falan var bunlar benim hem adet öncesi hamilelik öncesi belirtilerim normalde ama ekstradan bu bacak çıktı 😅 yaşayan var mı bacak ağrısı?