Narmin21 Merhaba kizlar. 41+0 haftaligim. Karnimin altinda sag tarafda agri var, 1 saattir gecmiyor, beni incitecek kadar degil ama.. sık-sık da kucuk tuvalete gitmek istiyorum.. Sizce neden boyle oluyor? Dogum sancilarim baslar mi sizce yoksa?
kahvesever__ Narmin21 ara ara sık sık ve geçmiyorsa sancılarınız hastaneye gidin doğum beriltisi olabilir
Narmin21 kahvesever__ Ama dogum sancisi karnin altinda her tarafda olmaz mi🤔 o dusunduruyor beni acikcasi😐