Merhaba arkadaşlar, ben 2019 yılında kapalı miyom ameliyatı oldum. 3 tane miyom çıkarıldı. Sorunsuz bi ameliyattı daha sonra 2 tane kimyasal gebelik geçirdim şimdi 3. Hamileliğim ve 14. Haftadayım öncelikle allah bekleyen herkese tez zamanda bebişini nasip etsin🙏🏼 Benim sormak istediğim, burada 1 kere sezeryan yapanların ikinci gebelikte dikişlerinin inceldiğini o yüzden doğumların 36-37. Haftalarda gerçekleştiğini okuyorum. Benim içinde aynı şey geçerli olur mu? Sonuçta benimde rahim kesildi açıldı içinden miyom alınıp kapatıldı. Bende de dikiş incelme ve erken sezeryan gibi bi durum olur mu? Bu konuda tecrübesi/bilgisi olan var mı?