92-anne Arkadaşlar 12 haftalık olduk bugün. Folik asit kullanıyordum 9 tane kaldı doktor bitir yarım kalmasın dedi. Folik asiti 3 aydan fazla kullansak sıkıntı olur mu sizce?
Serraee 92-anne canım benim doktorum 16. haftaya kadar kullanılabilir kullan dedi.Bide her folik asit farklı herkesin hamileligi vitamin ihtiyacı farklı seni en iyi doktorun bilir
Ayseakbulut 92-anne bnde şuan 13 haftalığım geçen hafta doktorum direk bıraktırdı folik asiti halbuki ilaç tam bitmemişti , folik asiti bırakacaksınız dedi Demir ilacına başlattı .
Nur_h 92-anne evet doktor istedi,kutunun üstünde 13 haftadan doguma kadar yaziyor.Bu arada ben Almanyada yasiyorum.
Serraee 92-anne benim doktorum da gerek görmedi demirim eksik degil cünkü senin de öyledir 16. haftada baslatacagım dedi
Yesilev Haftadayım hala demir Folik asit ve d vitamini içiyorum gebeliğim bitene kadar da devam dedi doktor