Ben öğretmenim. İsim konusunda ilerki yaşlarda çocuğun seçme şansı oluyor ve zaten olmalı diye düşünenlerdenim :) okulda örneğini çok görüyoruz. Öğrencimin ismi ömer eren öğretmenim bana eren der misiniz diyor mesela. Oysa annesi toplantıda ömer diye hitap ediyor. Bu da bir bakış açısı olsun isterim size :)