Merveilgaz Kizlar merhaba. 29 haftalik hamileyim son 2 gundur disim cok kotu agriyor. Geceleri bile uyuyamiyorum. Gidip sinirini cikarmak istedim. Doktorum sorun degil dedi ama yinede endiseliyim. Bebege zarari olur mu acaba? Yaptiran oldu mu daha once
Bereeeeen3 Merveilgaz ben 23 haftada dolgu yaptırdım canım cok agrım vardı doktorum kesinlikle tedavi ettir ettirmezsen asıl bebege zararı olur demişti
Yigitinannesiiii Merveilgaz canim benxe 14 haftaligim bende cok cektim yaptrabilirsin dedi dr ama korktugum icin gidemedim eczaneden disinol al peceteye dok disine koy geciyor agrisi benimki agrimiyor artik kanal tedavisi yapilcakti
Merveilgaz Bereeeeen3 ne gibi zarar canim? Dolgu yaptirirkende sinirin cikmasi lazim degil mi? Cunku zaten agri yaratan disin siniri😩
Bereeeeen3 Merveilgaz enfeksiyon olabilir oda bebege iyi gelmez diş bakımı cok önemli erken dogum riski bile olabilir demişti bana 😪 sanırım siniri aldılar tam bilmiyorum ama dişci ve kadın dogum doktorum tedavide bi sorun olmicagını söyledi dişcine danışırsan onlar sana ona göre tedavi uygular canım