Gzunl şuan 34 haftadayım dün gittim daha kontrole 2 hafta sonra 36da yine gidicem muhtemelen o gün sezaryen
günü verecek diye tahmin ediyorum. Benimde planlı sezaryen çünkü bebiş 29.haftadan beri yerini cm değiştirmemiş plesentadan dolayı
dönemiyormuş, haftasındam önde gitmemize rağmen hala daha doğum pozisyonunu almamış Dr sezaryen olur pozisyonu çok kötü istesen de normal olmaz diye belirtti. Allah hayırlısını versin artık