Selam anneler 😊
Ben ilk aylarımdayım 9. Haftalık olacağım ve cinsiyet belirtilerinizi öğrenmek istedim yani kızınız olduysa ne gibi aşerme oldu göbek şekliniz, ağrılarınız, mide bulantısı oldu mu veya rahat mı geçti vesaire veya erkek bebeğinizde ne belirtileri vardı.
Ben şimdilik pek birşey hissetmiyorum çok küçük olduğu için ama genel eşki aşeriyorum kasıklarıma kramplar girip çıkıyor öyle..