Kızlar merhaba 17 haftalığız kızçemle ve sürekli dikkatimi çekiyor hep sol tarafimda zaten daha yeni uyandım sırtüstü yattım elimi karnıma koydum . Sol tarafım hem sert hem sağ tarafa göre daha şişkin bı an korktum bian sevindim bebiş mi hareket ediyor orda diye yoksa bir sıkıntı mı acaba bu dedim aynı durumu yaşayanlar var mı acaba ?