Cansusahinn Doğuramadım a dostlar icim icime sığmıyor dedim post açayımda totem yapayım post açanlar doğuruyormuş heralde 😂😂 39+3 ten selamlar bizim kızda tık yoooook siz ne alemdesiniz😁😁😆😆🤷♀️
kahvesever__ Cansusahinn benim de kasıklarım agrıyor acaba normal mi sabah afedersin sümsğk gibi jel gibi birşey geldi anlamadım şuan da kasıklarım acayip agrıyor
Habus Cansusahinn kız bebeler gerçekten nazlı oluyor heralde 😂 kimi görsem 40-41 hatta 42 ye kadar gelmiyorlar 😂 bizim de kız ve bu durum beni ürkütüyor 💃🏻💃🏻. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😍
Cansusahinn kahvesever__ kız belki nişanın geliyordur rengi nasıl sümük gibiyse nişan genelde 2 günü doğurur derler nişanı gelen için ay benimde gelir inşallah
Cansusahinn kahvesever__ kasiğimda ağrıyor diyosun bi doktoruna ulaş istersen sor bakalım ne diycek inşallah bir açmazda kurtulursun canim
kahvesever__ Cansusahinn ben yurt dışında yaşıyorum böyle bir soruyla gitsem bakmazlar bana kanaman varmı yok suyun geldi mi yok o zaman niye geldin der kaç kez sancılanıp gittim bakmadılar sabaha kadar beklettiler sonra normal deyip gönderdiler o yüzden gitmek istemiyorum
Cansusahinn kahvesever__ aaa memleketimin gözünü seveyim o zaman onlar ne değişik öyle ya illa kanama şu mu olması lazim doğum için belki başka birşey var
kahvesever__ Cansusahinn evet canım Türkiye öyle değil hemen bakıyorlar burda bakmıyorlar dedim ya kaç kez sancılanıp gittim kale almıyorlar adamlar kanaman yoksa suyunda gelmediyse sorun yok diyorlar
Cansusahinn kahvesever__ vallahi bunlar allaha emanet yaşıyor o zaman ne desem bilemedim sağlık bu 2 canlı biri geliyor sana niye geldin ne demek allah yardım etsin bacım kolay bir doğum yaparsın insallah
Cansusahinn Habus Inşallah vallahi ya ne naz yaptılar gelmiyorlar gelselerde bari birşey anlasak uyku desen yok mide yanması bulantısı harket edemiyorsun bari gelsede ısırsam orasını burasını hesabını sorsam😆😆😆
demirrleydi_ Habus İnan bütün kızlar öyle değil ablamın 3 kızı var üçüde 32-34 haftalık doğdu sanırım bizimkilerde fazla sabırsız bakalım bende kız annesiyim benimkide böyle nazlı mı olacak yoksa sabırsız mı olacak🤭🤭
kahvesever__ Cansusahinn buradakiler Türk lere çok önem vermezler kendi adamlarına çok önem veriler bizi takmıyolar yani çok teşekkür ederim ☺️
Habus demirrleydi_ aaa çok erken ama çok şükür sağlıklılarmış 🥰 3 tane prematüre doğumun cinsiyetle alakası olur mu bilmem ama inşallah genetik değildir ve sizinki ablanıza göre nazlı olur 😂 sağlıklı olsunlar önemli olan o tabi de ben de 39-40 dan sonra beklemek istemiyorum açıkçası inşallah bekletmez 🙏
demirrleydi_ Habus yok zaten ablamınki sorun 😃 2 ablam öyle çocukları prematüre ama bi ablam öyle değil inşAllah onunla genetiğimiz aynıdır 😂 olsun ya dediğin gibi sağlık en önemlisi sağlıcakla kucağımıza alalım inşAllah minnoşları🥰