Glsmvysl merhaba benim ilk gebeliğim sağ tüpe çok yakın bir noktada gelişti 12. Haftaya kadar normal bir bölgeye inmesi gerekiyor orda büyürse büyük sıkıntı olabilir sizin sağlığınız için, benim gebeliğim kötü bitti ama güzel örnekler de var tabiki🌸 zamanla düzelip düzelmeyeceğini görürsünüz sıkı takipte olunması gerekiyor ben o zamanlar iki günde bir kontrole gidiyordum. Güzel haberler almak nasip olsun inşallah 🤍