Benim gibi sabırsız kadınlar var mı bilmiyorum. Sanırım bu konuda ben Nirvana safhalarındayım. Aşırı panik, aşırı duygusal, aşırı sinirli (dönemsel), aşırı sakin, aşırı tezcanlı, aşırı heyecanlı, aşırı konuşkan, aşırı suskun, aşırı öfkeli, aşırı hayalperest, aşırı duyarlı, aşırı tepkisiz vs.. hiç ortam yok. Ya hep ya hiç kuralları var karakterimde. Ya ben seçtim böyle olmayı ya da böyle yetiştirildim bilmiyorum. 31 haftalık gebeyim. Karnım büyüdükçe, hareketleri belirginleştikçe içim içime sığmıyor. Bir yandan hep karnımda kalsın isterken, bir yandan babası ile kucağımıza alacağımız günü sayıyoruz. Erken başladık Şafak saymaya. O kadar heyecan verici bir duygu ki. İçten gelen bişey tamamen. Söylerlerdi inanmazdım. İnsan gerçekten yaşamadan anlamıyormuş. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. İsteyen herkese hayırlısı ile evlat nasip etsin inşaallah. Sağlıkla ve lütfen vaktinde gel güzel bebeğim. Acele etme sakın. Bu dünya acele edilecek bir yer değil. Sakın bu konuda annene benzeme. Senin için 40 haftaya kadar en güvenilir yer anne karnı unutma. Seni çok seviyoruz ve sabırsızlıkla bekliyoruz. Son 9 hafta. Şafak 60 (Tokat). Selam olsun😉