Bebişlere bişeyler ördünüzmü örenler varmı ben örgüde baya iyiyim🥰ben daha hamile kalmadan örüp örüp atıyordum hep bi umudum vardı 11 sene hamilelik tedavisi gordum tup bebekle hamile kaldım ama ördüklerim hep tekti ikizi yada tup bebegi aklima getirmemistim tedavilerle dogal yolla kalirim diye☺ ama hepte kiz rengi örmüşüm 😇arada çok az erkek rengi örmüşüm takim giydirme tarafiyim corabina kadar takim. artik ördüklerimi kim hamile kalirsa cevrem yada akrabaamda onlara hediye edicem tabi nasibi benim bebekler icindi iki uc tanesini ayiricam simdi kadife yunden iki kizimada battaniye ördüm😍6 takim ceket ördüm 6 takim yelek ördüm 6 çift patik ördüm hepsini takım ördüm iki kizimida takim giydircem🥰sizler naptiniz varmi örgü beceriniz ? Anneanne babaanne hala teyze örenlerde vardir🥰 el emegi gibisi yok sıcacık tutsun kuzucuklari🤲🐞❣🙈