Zeze01- Arkadaşlar aşılamanın 8.günü dayanamayıp erken gebelik testi yaptım tek çizgi umudum yokta zaten sizce 22 nisana kadar pozitife döner mi anlamadım hiç bişey hayal kırıklığı yaşadım 😏
umutluannee Zeze01- hayırlı si olsun canm strs yapma daha 8 gun olmuş belli olmaz hemn sabırlı ol ❤️🌸