Meis-1 Kızlar 10 gün oldu sezeryan olalı. İki gündür çok fazla karnımda gaz sancısı var kramp giriyor bıçak saplanır gibi. Büyük abdestimi ve gazımıda yapıyorum bu arada.
Beybiik Meis-1 üşütme canım sıcakta olsa ayağına muhakkak çorap sırtına kazak giy iyilesene kadar üsutmeden oluyor