Gmz5361 Kadın doğuma gittim sorunum var mı diye kocaman bir kistin var dedi. 2 gün vardı adetime belki adetle atılır adetin 5. Günü gel dedi. Kafam çok karışık adetle gitmezse kist hamileliğe engel mi ne yapmalıyım😟
Deniz089 Benim 6 cm kist vardı adetle atıldı, çoğu basit kist atılıyor adetle. Eğer atılmazsa doktorunuz yönlendirir Gmz5361
Deniz089 Çok büyük dediği muhtemelen 6-7 cm filandır. Çünkü 9 ve üstüne ameliyat deniliyor. Takmanyın kafanıza benim doktorumda bana çok büyük dedi. Adetle atarsınız olmazsa büyüklüğüne göre doğum kontrol önerir. Gmz5361