Mehtapca06 Ya ben bir haftadır çekiyorum bu mu elimden dirseğime kadar ve afedersin lavaboya girdiğim zaman üstümü indiremiyorum oturup ağlıyorum canım o kadar çok acıyor ki bir gün içerisinde de sürekli sık sık oluyor geçmiyor Normal doğumu düşünüyordum artık sezeryan düşünüyorum bunun yüzünden